Nieśmiałe początki, czyli witam w moim świecie




Miałam rozpocząć od razu wstawiając przygotowany wcześniej post, ale stwierdziłam, że może jednak warto się chociaż przywitać i krótko przedstawić. By każdy, kto trafi na tę stronę podczas paru pierwszych dni, zanim zostanie w pełni dopracowana (jeżeli w ogóle będą takie osoby), wiedział czego można się po moim małym miejscu w sieci spodziewać.

Mam na imię Weronika i mam 21 lat. Studiuję medycynę (z lepszym i gorszym skutkiem), a obecnie uczę się na praktykach wakacyjnych. W wolnych chwilach dorabiam jako opiekunka do dzieci. Lubię długie spacery, bieganie oraz jazdę na rowerze. Relaksuję się słuchając muzyki, oglądając filmy i czytając dobre książki. Marzę o podróżowaniu po świecie.
Wiem, mało oryginalnie, ale na razie miało być ogólnie.

To teraz mogę oficjalnie powitać wszystkich na moim blogu. Mam nadzieję, że każdy, kto tu zajrzy, znajdzie jakieś miejsce dla siebie i będzie powracał z radością do kolejnych postów.
Takie jest moje marzenie podczas tych nieśmiałych początków i wierzę, że kiedyś się spełni.

Komentarze

Popularne posty